Saturday, July 6, 2013

alhamdulillah, OFFICIALLY 23rd

in the name of ALLAH the Most Gracious and the Most Merciful

pada suatu hari tanggal 07 julai 1990 bersamaan 13 zulhijjah 1410 lebih kurang 7 pagi waktu malaysia lahirlah seorang bayi perempuan yang hitam gebu (?!) tapi comel (LOL). malam itu bulan mengambang penuh, menandakan bermulanya kehidupan seorang hamba ALLAH, menjadi anak yang ketiga untuk pasangan En. Mohamad dan Pn. Nik Faridah.

gittew. mukadimah kena gempak. hewhewhew

yeah dan saat ini 07 julai 2013 menandakan aku sudah masuk 23 tahun *sorok fine line and wrinkles kat muka dengan tepek foundation*. dah 23 tahun dah aku wooii. tuanya!

ittew nak buat ucapan hari lahir boleh ke *gedik tahap nak vomit + fengsan*

dalam kesempatan ni aku nak ucapkan syukur yang tak terhingga pada ALLAH yang telah meminjamkan aku kehidupan selama ini, menciptakan kisah yang indah untuk seorang 'aku', menganugerahkan insan-insan yang hebat sekeliling aku. dan juga nikmat terbesar nikmat Iman dan Islam semestinya.

insan-insan yang telah memewahkan aku dengan kasih sayang- ma dan abah- unconditional love- tak mampu dibalas walau dengan segunung emas.

adik beradik, bestpren-bespren, boipren-boipren , saudara-mara, kawan satu PASTI, satu mentuan, satu MMP, satu PLKN, satu KMKu, satu UMT, satu AEON. kerana cinta itu selalu ada dan mengalir.  anda ada watak dalam novel kehidupan Nurshuhaina binti Mohamad :)

kepada si Dia yang telah ditakdirkan: kalau 23 tahun saya boleh tunggu, saya tak kisah kalau kena tunggu lagi beberapa tahun sebelum awak benar-benar mantap untuk jadi imam


lots of love and du'aa,

aina heartfelt


p/s:

--- dikarang sambil makan jeruk mangga ohh so addictive

--- aku dah beli siap-siap hadiah bufdey untuk diri sendiri because i believe i love myself more than anyone else. pffft *ayat forever alone kah ini haha

--- please pray for EGYPT and DR MORSI

--- selamat menyambut pesta ibadah dan pahala :) 10 julai ni start puasa!


ni bukan gambar terbaru pun. aku dah lama tak ambik gambar semenjak bekerjaya haha

~~~ wonderful 23 years ~~~


3 comments:

  1. happy birthday dear. moga dia dh cukup mantap untuk datang jemput awak dalam masa terdekat ni untuk beriringan dengannya melalui jalan menuju syurga Allah. insyaallah. ^^

    ReplyDelete
  2. yeah.. amin3 :) lamanya x dengar kabar ucii haha

    ReplyDelete