Saturday, November 20, 2010

JODOH kita tak panjang..

~surat  ayna utk laptop kesayangan yang dah takde..

dearest lappy....

jodoh kita memang tak panjang.. sebenarnye, awak la lappy yang paling best penah saya pakai. awak tak penah hang, awak hensem, awak cool.. dan awak sangat pandai membuat saya gumbira. saya simpan macam2 kat awak; nota2 dari sem 1- 3, gambar2 setiap event yang saya pegi, muvie2 yang best, kitab2 yang belum saya habis hadam.. hurmm.. suma tu dah tader..

awak nak tau... saya jaga awak macam saya jaga anak saya tau. saya cuci habuk2 kat badan awak, saya bubuh skrin protector, keyboard protector tanak bagi awak berhabuk.. saya beli beg nak bubuh awak, takot awak panas bila kite kuar.. saya pasang kipas bawah awak nak bagi awak sejuk.. saya selalu scan virus2 yang ader kat awak...

saya ingat lagi, masa saya nak memiliki awak, masa tuh bulan pose taun lepas, terketar2 tangan saya pegi bank. mana tak nye, tak penah saya kuarkan cash 2k semata2 nak beli awak yang bersegi empat ni.. saya cakap 'takpe berhabis dulu, nak guna lama nih'. tapi, saya sempat bersama awak setaon 2 bulan je. tak pe la, da takde jodoh kita kan..

masa awak kena ambik ngan orang ketiga, saya rasa macam half meroyan tau.. tengok sarung awak, saya nanges. tengok charger awak, saya nanges. tengok mouse, tengok manual book.. semua mengingatkan saya tentang awak. hurmm.. wahai hati, belajarlah utk redha

jangan salahkan saya kalau saya dah tak berminat nak bergambar @ edit gambar

jangan salahkan saya kalau saya dah jarang online

jangan salahkan saya kalau saya membazirkan kertas utk print nota

jangan salahkan saya kalau saya dah takde hati kat memane lappy

akhir kalam.. saya akan kenang awak sebagai benda yang paling mahal penah saya ader.. sila nakal2 jika awak sudah ada tuan baru ye!

p/s: kepada my future husben saya, jika anda baca ini.. saya mau lappy utk hantaran.. hehe

~~~ compaq in memorabilia ~~~

2 comments: