Tuesday, June 7, 2011

stop treating me LIKE a kindergarden student, ok?

ish. me myself macam nih la. asal tak puas hati je, menulis kat belog.. hurm.

apasal dia (obviosly, a girl) suka layan saya macam layan budak tadika ek?

muka saya nih macam ada rupa budak tadika ke? (babyface tuh ade la kot siket-siket, haha)

seems like she knows everything, i knows nothing
she is the hero(in), i am zero

basic things yang budak-budak tahu pun nak bagitahu jugak, and yes, with that overly-confident face

tahu la awak tu budak dekan (nanti kalau jadik prof ke, doktor ke, entah macam mana la..)

geram je nak cakap "saya dah tahu la!!!!"

isk.. macam mana nak bagitahu kat dia ek? any suggestion?

*boleh tak nak share link belog ini kat fesbuk dia*

haha. ok. itu kejam

mengikut pandangan dia, rupa saya macam ni kot?

~~~ walaupun saya bukan penerima anugerah dekan, tapi saya pun ada otak untuk fikir sendiri ~~~

4 comments: