Tuesday, June 28, 2011

minggu TERAKHIR praktikal

anneyo! wah.. minggu ni adalah minggu terakhir saya berpraktikal.. sob sob sob

counting.. counting.. tinggal lagi dua hari. ehe

esok kak umi (teknologist kat sini) insist nak belanja nasi ulam
*save duit makan esok*

habis praktikal, best sebab: dah tak payah buat keje dan bau formalin, paraffin, xylin dalam makmal ni.
tak best sebab: nanti saya boring duk kat rumah dan operasi menternak lemak akan terjadi (-_-'')
*nasib baik girpren saya ada bagi video erobik banyak2, maka kena try ni*

anyway, jom tatap gambar2 sepanjang LI di HUSM ni =)

ni masa tolong kakak master buat research


 tikus2 yang bekerjasama dalam penyelidikan


 scary tak? ni gambar baby yang saya kena awet. seram owh


 ni time nak potong-potong tisu


 sesi buat-buat muka ilmiah.. ahaha


 budak-budak sekema tapi sengal =)
*note:saya sangat pendek owh di depan mereka

tadaaa!
*feeling macam doktor pelatih

tribute to all staff yang sudi ajar kitorang macam-macam ('',)

4 comments:

  1. haaaaaaaa!!! nampaknya awak kenalah bermurah hati share dgn saya video2 erobik tu!!! hihihi jgn kedekut!!!!!!!! =p

    ReplyDelete
  2. mari2... satu video 5 inggit. hoho XD

    ReplyDelete
  3. wohohohohohoho mate duetan.................
    hek333
    ala awak...saya xde duet!!!!!
    awk bg free laaa...pleaaaaaaaaaaaaassssssseeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!

    ReplyDelete