Tuesday, November 15, 2011

sapu-sapu SAWANG

assalamualaikum, and happy tuesday. (erk?)

lama sungguh dah saya tak hapdet belog ni.. rindu tak? tak rindu? rindu? (bajet la ramai baca belog ni. haha)

alasan terbaik sebab tak hapdet belog: MALAS. malas betul, kalau nampak 'sign in' blogger terus tekan butang pangkah. wawawa. takde mud + internet tak available kat rumah sewa + bizi siket-siket.

okies. last skali entri harituh pasal latihan industri @ praktikal @ internship kan.. sekarang saya sudah selamat menjadi final year student. (*ceh, blagak pulak*. tengok adik-adik junior kecik besar kecik besar aje. padahal ada yang lagi tua umur dari kita)

no doubt, sekarang riak-riak kebizian sudah jelas kelihatan di mataku.. sobsobsob. mana taknye, hari-hari kena tengok ternakan *fungi* dan jugak buat keje-keje lain yang memerlukan perhatian. CUTI DEEPAVALI HARI TU SAYA TAK BALIK TAU. pecah rekod sebab saya dikenali sebagai pembalik (betul ke idak word ni) yang tegar. *sigh*

tambahan pula, supervisor saya itu sangat garang dan suka tanya soalan banyak-banyak oh. hehe. takot takot takot (#_#)

banyak benda sebenarnya saya mahu cerita-cerita dan stori sama kamu semua. cerita aidilfitri (da lapuk sangat-sangat da), gambar-gambar aidiladha baru-baru ni, cerita henfon baru kesayangan (ehem), cerita kawan-kawan yang best best best, cerita hantu (ok, ini tipu) dan banyak lagi.

nanti next entri saya royak deh! (next tu maknanya next next next next next next next next next lah.. tak tahu bila nak curi masa. huu)

*tepuk-tepuk dinding, sapu sawang belog*






till then, bubbye!

~~~ rindu nak membebel~~~

2 comments:

  1. keh3... apesal belog xde butang like ni ha? nnti boleh aku like komen mg :)

    ReplyDelete